Hintertux, Madseit, Mayrhofen

25. srpna 2017 v 6:00 | Andey |  TRAVELING
AHOJ
V neděli jsem se vrátila z Rakouska. Přesněji řečeno z Madseitu v Alpách.

S rodiči a se sestřičkou jsem ve středu 16.8. ráno odjížděla směr Madseit. Cesta to byla dlouhá. Měla jsem pocit, že to snad nikdy neskončí a ono to najednou skončilo. Nejeli jsme sami, ale ještě se známými, kteří tam už byli.
Když jsme dojeli. Zapadla jsem s kamarádem na pokoj a hráli prší a člověče nezlob se až do večera.

Mayrhofen a Penken

Druhý den jsme chtěli jít lyžovat, ale na recepci jsme se dozvěděli, že jdeme pozdě, že teď už to bude rozbředlí a máme vyrazit hned na osmou hodinu ráno. Tak jsme zvolili náhradní program. Jeli jsme do městečka Mayrhofen, kde jsme nasedli na lanovku, následně nasedli ještě na jednu a vyjeli jsme na samý vrchol Penkenu.
S rodiči a sestřičkou jsem si ho náležitě prošla. Taky se mi stalo, že jsem vylezla nahoru na jeden hřeben, kde jsem myslela, že to dál už nejde, ale ono to vedlo ještě dál a dál, až jsem se dostala k druhé lanovce, která na ten vrchol jezdí z jiného městečka. Tatí mi pak volal, kde jsem.
Nakonec jsme lanovkami sjeli dolů a prošli si Mayrhofen.

Hintertux a ledovec Gletscher

V pátek jsme s tatím vstali brzo. Nasnídali se a vyrazili lyžovat na ledovec.
Vyjeli jsme třemi lanovkami až na úplný vrchol, kde jsme lyžovali na ledu. Bylo to naprosto šílený a skvělý zároveň. Abyste pochopili ... Tam byl všude samý led. Žádný sníh. Nahoře to bylo lehce rozbředlý. Ten nejprudší úsek byla ledová plocha, takže pořádně zahranit a zastavit prakticky nešlo. Jednou jsem najela na odštíplý led a zkřivila se mi noha s lyží, tak že nešla vrátit, a bouchla se do kolene, kde mám obrovskou fialovou modřinu. Pak se tam vyskytovaly potůčky vody. Ty potůčky byly jak na svahu, tak taky jeden vedl přesně pod vlekem, kam jsem jednou zahučela a celá se vykoupala, takže museli zastavit lanovku, s tatím jsem se spakovala pryč a pak jsem ždímala rukavice, které byly tak nacucané vodou, že to nemělo cenu. Ještě jsem si to sjeli několikrát, dokud jsem neprohlásila, že se na tom ledu bojím jezdit, a nakonec jsme zamířili zpátky do hotelu.
Nehorázný zážitek
Nemusím dodávat, že jsem se cítila zvláštně, když jsme jeli kabinkovou lanovkou v lyžařským oblečení a přisedli si k nám výletníci v kraťasech a slunečních brýlích.

Madseit

Tak se jmenovalo městečko, kde jsme byli ubytovaný. Nic než hotely a jednu restauraci jste tam nenašli.
V sobotu celý den pršelo. Padaly proudy vody z nebe. Takže jsme zůstali na hotelu. Šli ke známým na pokoj - jejich byl větší - a hráli karty. Byla jsem v sauně jako každý den. Nakonec jsem se asi v pět odebrala spát, jelikož jsem byla nehorázně grogy a mimo, až to nebylo možný a s drobnými přestávkami jsem spala až do rána.
A v neděli ráno jsme zabalili, nasnídali se a odjeli domů. Cesta byla opět úmorná a chytli jsme asi dvě zácpy, ale naštěstí jsme v pohodě dojeli domů.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.