Amsterdam, castles, Falkirk wheel, Loch Katrine

27. května 2017 v 20:58 | Andey |  TRAVELING
AHOJ
Tak už jsem doma. Vrátili jsme se dneska v půl druhé ráno.
Tohle je první část - cesta do Skotska a první dva dny
Jela jsem tam společně s Mushroom.

Amsterdam

V pátek o půlnoci jsme odjížděli a v sobotu dojeli do Amsterdamu, který jsme si prošli.

Cesta na lodi do Newcastle

Autobusem jsme přejeli do přístavu, kde jsme nasedli na loď a ubytovali se v kajutách. Měla jsem štěstí a stihla si zabrat postel dole. Ta kajuta byla tak malá a ta koupelnička.

Opouštíme pevninu.

Bamburgh castle, Linlithgow, Falkirk wheel

V neděli ráno jsme připluli do Newcastle. Přežili jsme dlouhou cestu do Bamburgh castle, který je u moře, takže jsem i se spolužačkou zašla na pláž. Pak přejezd do Linlithgow a nakonec Falkirk wheel, kde jsme měli hodinu rozchod, což bylo naprosto zbytečný.
A večer následovalo seznámení s rodinami. Jenže ... rodiny si nás měli vyzvednout na jednom místě. Všichni z autobusu už odjeli se svými rodina i učitelky!!!, ale já a ještě moje dvě spolužačky jsme čekaly n svojí rodinu a po půl hodině pro nás přijelo taxi a odvezl nás do malého domečku k babče, u které jsme celý pobyt bydlely. Nemůžeme si stěžovat, sice ten domeček byl opravdu hodně malý, ale vařila dobře, spaly jsme v postelích a měly teplou vodu.

Bamburgh castle

Linlithgow

Falkirk wheel

Stirling castle, Loch Katrine, Doune castle

Ráno jsme se nasnídaly a vyrazily na místo srazu. Jako první byl na programu Stirling castle a malá procházka po městečku. Pak nás čekala plavba lodí po Loch Katrine, při které nám pršelo, ale já jsme s holkami seděla pod stříškou, takže nám to nevadilo. Ještě nás čekal Doune castle a nakonec nějaký monument, který je na kopci a na který jsem odmítla vyšlapat - nebyla jsme jediná. A nakonec k babče.

Stirling castle

Loch Katrine

Doune castle

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.